Kompanija Woodstock, lider u proizvodnji višeslojnog parketa u Srbiji, obelodanjuje uspeh svoje digitalne transformacije, potvrđujući da inovacija može hodati ruku pod ruku s tradicijom.
Sa višegodišnjim postojanjem u građevinskoj industriji, Woodstock je uspešno integrisao tradicionalne vrednosti i stručnost s modernim tehnologijama. Rezultat ovog spoja je impresivno povećanje prodaje od 30% putem novog internet kanala, kao i smanjenje vremena obrade podataka za zaposlene za čak 70% zahvaljujući novoj BI (Business Intelligence) platformi.
Ovi statistički podaci su dokaz Woodstock-ove posvećenosti prilagođavanju promenljivom tržištu, ali prava priča leži dublje - u ljudima iza brojeva. Digitalna transformacija nije samo optimizovala operativnu efikasnost; ona je osnažila zaposlene kroz obuku i razvoj, podsticala kreativnost i inovacije, i povećala razumevanje potreba klijenata, čime se uspostavljaju dublji i trajni odnosi.
Dok Woodstock nastavlja da uspešno kombinuje tradiciju i inovaciju, njihova priča poslužiće kao inspiracija mnogim preduzećima kako da postignu sinergiju između prošlosti i budućnosti.